.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری کلاهبردار اینترنتی با ترفند ثبت نام استخدامی
فردی که با ایجاد درگاه جعلی ثبت نام استخدامی یک میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرد ه بود، دستگیر شد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان و کاربران فضای مجازی به پلیس فتا و مراجع قضائی مبنی بر کلاهبرداری از آنان از طریق یکی از کانال‌های مجازی، موضع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

 

او افزود: متهم که با ایجاد درگاهی جعلی در یکی از کانال‌های مجازی با عنوان ثبت‌نام استخدام کاربران را به درگاه جعلی پرداخت‌های بانکی هدایت و پس از دریافت اطلاعات آنان اقدام به برداشت وجه از حساب آنان می‌کرد، شناسایی کردند.

 

سرهنگ خورشاد گفت: با بررسی‌های تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس، متهم که ساکن یکی از استان‌های مرکزی کشور بوده پس از هماهنگی‌های قضائی توسط ماموران دستگیر شد.

 

او افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به کلاهبرداری و برداشت غیر مجاز وجه از حساب ۴۰ نفر از شهروندان در مجموع به مبلغ یک میلیارد ریال اعتراف کرد.

 

رئیس پلیس فتا مازندران در خاتمه به شهر وندان توصیه کرد: چنانچه اقدام به خرید اینترنتی شارژ سیم کارت‌های تلفن همراه می‌کنند حتما از هویت فروشگاه و گردانندگان آن اطمینان حاصل کرده و در هنگام ورود اطلاعات کارت و حساب بانکی، ملاحظات امنیتی لازم را رعایت کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.